"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

miercuri, 17 august 2011

Fara tine, nu exista iubire

"Si brusc am inteles ca fara tine
Nici eu in toate mintile nu sunt,
Sa fug si sa ma-ntorc aici imi vine,
Sa nu-mi mai aflu locul pe pamant.

Atat de grabnic mi-ai intrat in sange,
Atat de mult existi in sinea mea,
Incat si zgariindu-ma as plange,
Temandu-ma ca-n stropi te pierd cumva.

Nu este primavara nicaierea,
Cu muguri morti paltonul ti-l inchei.
Cu fierea primaverii caut mierea,
Iar tu existi, iubito-n locul ei.

Si brusc am inteles ca fara tine,
Eu insumi mor si nu pot invia,
Desi am fost nascut, cum stii prea bine,
Ca sa te apar si-mpotriva ta!..."

Un comentariu:

  1. „Visez ca zambetu-ti divin
    In cale iarasi lumineaza-mi,
    Ca iar pe pieptu-mi vii sa-ti razami
    Capsorul scump, si-adormi in paza-mi
    Ca-n vremile ce mai vin...

    Visez... iar visurile pier
    Curand, ca flori de bruma atinse,
    Iar visul meu din urma stins e...
    Cu brate-ntinse-n gol si-nvinse,
    Drag vis de ieri, in van te cer!"

    RăspundețiȘtergere