"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

miercuri, 10 august 2011

IUBIRE


"Femeie-tu divina taina adanca ,
Al meu suflet l-ai zdruncinat.
Iubirea-dorul tau azi il canta
Visand la chipul tau imaculat.

Asezi in fiecare zi in ochii mei lumina
Pe gene noaptea cea senina mi-o asterni,
Cu plecaciune fruntea mea se-nchina
Si ploi de fericire tu imi mai oferi.

Cutreieri somnul si-mi aduci placerea,
Starnesti al marii val cu o privire ,
Amici imi sunt singuratatea si durerea,
Unde esti tu frumoasa a mea iubire ?

Ce e Iubirea?e doar speranta oare ?
As vrea ca sa iubesc sa nu ma doara
Sa simt doar fericirea ca un soare
Sa-mi dai iubirea-ti ca si-odinioara.

Mi-ai picurat veninul iubiri in sange
Si-n inima incet el mi-sa scurs
Sa te iubesc o viata nu-mi ajunge
Iubirea ta in suflet mi-a patruns

Esti totul pentru mine...Esti viata esti iubire!!!"

M.T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu