"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

duminică, 14 august 2011

SARPELE DORINTA



"Să nu te temi, iubite,
nu ai cum să mă pierzi !
M-ascund doar printre sălcii
cu plete lungi şi verzi
Când zorii fură-n grabă
prima rază de soare
Şă-şi mâne cu ea cerbii
prin prunduri de izvoare.

Să nu te temi iubite,
nu ai cum să mă pierzi !
Plec să mă pot întoarce
iar tu să mă desmierzi
La ceas când raza lunii,
în margine de noapte,
Se-mbrăţişează tandru
cu luciul unei ape.

Să nu te temi, iubite,
nu ai cum să mă pierzi !
Ci, mă ascund prin crânguri;
şi chiar de nu mă vezi
Sunt şarpele dorinţă
cu sufletul flămând
Ce-ar vrea să locuiască
numai la tine-n gând.

Ne vom privi în taină
cu ochi diamantini
Strivind sub paşi păcatul
petalelor de crini
Şi rătăcind ca umbra
de trupul ei pierdut
Ne-om regăsi, iubite,
într-un prelung sărut..." AUTOR : ELENA GLODEAN

4 comentarii:

  1. Buna! Felicitari pentru blog!
    Ma bucur ca iti plac poeziile mele si le consideri demne de a aparea in blogul tau.
    Aceasta poezie"Să nu te temi, iubite", imi apartine, ea se numeste"Sarpele dorinta" si are chiar si un videoclip pe you tube.Daca doresti, il poti vedea aici http://youtu.be/5DWXEYoRgA4 sau poti cauta pe google EliGlodean.Iti doresc o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet !!!! Scrii atat de frumos, despre iubire. Eu ma bucur ca am onoarea de a-mi incanta sufletul cu poeziile tale. Iti doresc sa ai parte doar de zambet si bucurii, sa fii fericita si iubita in fiecare farama de clipa !!! Viorica

      Ștergere
  2. Buna, Viorica! Din cand in cand, caut pe google versurile mele si asa aflu unde si cand apar poeziile mele, chiar daca se omit sau se modifica titlurile.Asa am ajuns, din nou, pe pagina ta si am gasit doua poeme care imi apartin;
    "Voi zăbovi în palma ta... o vreme... " are titlul real
    "Poem soptit",
    iar
    "O noapte să ne pierdem într-un poem divin..." are titlul
    "Clipe mirosind a toamna".
    Te rog sa modifici titlurile si sa adaugi numele meu, Elena Glodean.
    Daca vrei sa verifici cele spuse de mine, le gasesti pe site-urile literare "poezii biz", "bocancul literar", "Europeea", si inca pe multe aalte site-uri. Pe viitor, daca iti plac poeziile mele, poti sa postezi orice poezie doresti, dar cu rugamintea de a pastra titlul si dreptul de autor.Elena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet ELENA ! Intamplarea face ca eu le-am primit in diferite comenturi, sau pe mess, fara titlu si autor, si fiind foarte frumoase, zugravind iubirea asa cum o vad eu, am indraznit sa le adun aici intr-un grup de bloguri. Dar pe parcurs, celor care nu sunt scrise de mine, le voi gasi autorul si titul dat de autor si le voi modifica.

      Ștergere