"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

joi, 15 septembrie 2011

A TA IUBIRE

"Te-am asteptat atat de mult sa vii iubire
Iar cand credeam ca te-am pierdut pe veci
Ai rasarit dintrun noian de calda fericire
Si-ai spus,traieste si iubeste iarasi deci

Tu ai furat fara sa simt al inimi mele gand
Si l-ai ascuns la tine-n sufletul cel bland
Sa nu-l mai lasi sa plece vreodata de la tine
Caci acolo gandului inimii mele ii este bine

Si inima-mi toata a ta va fi cat voi traii
Sa nu mai ratacesc iar precum frunza-n vant
Am sa te astept mereu iubita mea sa-mi vii
Ca sa-ti soptesc cu drag al iubiri cuvant

Caci azi mireasma dragostei o simt din plin
Si a inimi tale placuta chemere eu o ascult
Ma simt cuprins de o iubire ce vine din divin
Tu mi-ai redat iubito iar fericirea-n absolut"

Matei T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu