"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

Azi imi doresc

"Nisipul fin și pescărușii ce ce-ntorc la mal
Din zborul lor,ca niște vise răvășite-n soare,
Îmi mângâie privirea, și-mi pun în fiecare val
Dorința regăsirii, în praf de stele căzătoare.
«♣»
Să fiu purtat de vânt, să mă avânt în mare
Și de-ai să vii cândva pe țărm să mă privești,
Lumină să-ți ajung, sub pleoapa ce tresare,
Când dincolo de lacrimi, prin mine rătăcești.
«♣»
Ți-am povestit de valuri ce gleznele-ți sărută
Și duc acest miracol, prin depărtări albastre
Cum duci pe brațe-o umbră, de vise cunoscută,
Și-o pui între tăceri, să știm că-s ale noastre.
«♣»
Azi îmi doresc să-ți cânt e marea și să-ți spună
Prin murmurul de valuri,cât de mult te iubesc,
Să-ți dea cărări pe țărm și visele să-ți pună,
La tâmplă fiecarei nopți când stelele-ți vorbesc"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu