"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

In tine mi-am întâlnit-destinul


"In tine mi-am întâlnit-destinul
Ador buzele tale senzuale ce m-au cucerit
Sunt norocos pentru că m-ai ales pe mine
Tu eşti iubito tot ce-n viaţă mi-am dorit
Chiar dacă sunt atât de departe de tine

Iubirea este mai puternică decât furtuna
Tu eşti cea care mă face să fiu fericit
Mă voi dărui ţie şi iubirii-ntotdeauna
Alături de tine nu mă mai simt un rătăcit

Nicicând nu va mai fi beznă în inima mea
Priveşte-mă şi alintă-te-n braţele mele
Mi-e dor de tine să-şi simt prospeţimea
Îmi este dor să-ţi sărut trupul şi buzele

Sărut cu sărut să clădim amândoi fericirea
Mângâierea ta îmi aduce fiori de plăcere
Plutesc în paradis,am terminat cu amăgirea
În fiecare dimineaţă,adio nopţilor-efemere

Între două săruturi îmi laşi un vis frumos
Lângă tine nici un vis nu-mi pare prea semeţ
Dorinţe de iubire ce parcă-mi vin din cosmos
Iubirea ta îmi da aripi,mă simt mai îndrăzneţ

Când vine seara şi-n patul tău eu mă strecor
Şi îţi sorb flămând răsuflările-ţi fierbinţi
Văd ochii tăi ce mă învăluie cu iubire şi dor
A mea pe veci să îmi rămâi,vreau să-mi promiţi

Iubita mea eşti tot ce am mai scump pe lume
Îţi dăruiesc toată dragostea mea şi sufletul
Vino să mergem să ne iubim în ţinutul-fără-nume
Azi sunt sigur,în tine mi-am întâlnit-destinul"

MATEI

Un comentariu:

  1. Am vrut sa iubesc soarele,dar razele lui erau prea fierbinti,am vrut sa inbesc ploaia,dar stropii ei erau prea reci,am vrut sa iubesc florile,dar ele se ofilesc si mor,atunci m-am gandit sa iubesc un inger, care sa fie:tandru precum razele de soare, pur precum stropii de ploaie, gingas precum florile, atunci m-am gandit sa te iubesc pe..................tine, pentru ca tu esti gingasia, frumusetea si puritatea sufletului meu !!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere