"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

Si totusi..pe cine.sau ce iubesc?


Si totusi..pe cine.sau ce iubesc?
Am invatat sa-ti iubesc ochii ce ma priveau,
Dar nu-mi dadeamseama cat de mult ma minteau.
Cu timpul am aflat ca nu ma pot increde in tine
Si acum dispretuiesc ochii ce mi-au adus dezamagire.

Candva iti iubeam buzele ce cu-atata foc ma sarutau,
Ca apoi sa aflu cu ce foc ele ma inselau.
Gustam zi de zi minciunile atat de dulci
Acum ma urasc pentru naivitatea de-atunci.

Ma strangeai atat de tare in brate
Si-mi spuneai ca ma vei iubi o eternitate
Eu chiar credeam vorbele tale
Ce inca imi vin in minte inainte de culcare.

Noaptea adorm cu tine-n gand
Si ma trezesc din somn plangand.
Tu esti zana din povestea mea
Si totusi tu esti printesa ce ma va salva.

Esti demonul ce-mi face rau
Si totusi esti ingerul ce ma pazeste mereu.
Sa te uit stiu ca n-am sa reusesc
Si totusi...pe cine...sau ceiubesc?!??

Iubirea este cea mai frumoasa muzica din partitura vietii.
MATEI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu