"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

M-am sădit pe mine, lacrimă în sufletul tău


"M-am sădit pe mine, lacrimă în sufletul tău
Și-am prins rădăcini, în fertilul pământ,
Pod peste vise printre ramurile mele mereu,
Îți aștern, să poți trece mai departe-n cuvânt.

Îți răsplătesc nemurirea iubirii ce-mi dai,
Cu plăcute miresme, din mugurii acestui destin
Și mă-ntreb unde-aș fi crescut, dacă tu nu erai
Icoana cu suflet, la care-n tăcere mă-nchin.

Te iubesc cu fiecare șoaptă, cu fiecare gând,
O trăire albastră îmi ești, nebunie de dor,
Voi crește mereu o lacrimă neștiind până când,
Rădăcinile, vor fi doar un simplu decor.

Dar acum, te trăiesc și-mi e sete de tine,
Doar în sufletul tău pot să zbor și să cânt,
Și sunt fericit că ești jumătate din mine,
Lăsând doar tristețea să fie, adiere de vânt."

Un comentariu:

  1. "As vrea sa-ti spun ca..
    De multe ori încerc sa te privesc în ochi, Sa-ti spun cea ce simt, însa nu am noroc...
    Nu stiu ce se-ntîmpla, îmi este rusine,
    Sau timiditatea, e mai presus de mine.
    *
    Însa stii ce-as vrea sa-ti spun de mii de ori, Ca tu esti cerul cel cu stele, nu cu nori
    Ca-ci doar pentru tine traiesc,
    nu vreau sa mor,
    Esti aerul ce-l respir, si-acel curat izvor.
    *
    Nu vreau sa pierd nicicînd romanticul fior Privesc în dpartare, vad un copac rotat,
    În linistea serii, cînd bate-un vînt usor,
    As vrea sa te cuprind, sa uit de-amor si dor... *
    Inimile noastre sa fie doar curate
    Sa nu simta nicicînd infidelitate...
    Buzele tale moi, si dulci mereu
    Sa simta caldura sarutului meu.
    Noi sa ramînem împreuna pe veci,
    Sa nu ne desparta,obstacole-ntregi...
    Un zambet, o imbratisare si un gand curat care sa-ti lumineze sufletul.... soare,iubire, fericire, sanatate si noroc, astea toate la un loc,pentru tine !!!!"
    MATEI T.

    RăspundețiȘtergere