"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 29 iulie 2011

Invata-ma sa te iubesc !!!!


"Învaţă-mă să te iubesc aşa cum ştiu că vrei,
Şi-n cupa de cristal să-ţi fiu vin dulce amărui...
Când pe satinul violet te pierzi în ochii mei,
Să mai rãmân, iar tu de pleci, să-ţi mai şoptesc : rămâi ...
Învaţă-mă să te iubesc aşa cum ştii că vreau
Şi nu-mi mai spune că nu-i timp să te iubesc destul...
Din neguri înflori-vor azi camelii ce plângeau
De dorul tãu în al meu vis de aşteptări sătul ...
Învaţă-mă să fiu sărut şi să te-ating uşor,
Când noaptea ţese stropi gingaşi de rouă peste noi
Şi c-un buchet de mângâieri spre tine să cobor,
Să fim doar unul cum n-am fost nici chiar când eram doi...
Învaţă-mă ... N-am cum să uit .... Fiori adânci mă prind
Când mâna-ţi fină-mprăştie uşor păru-mi rebel ...
Nu-ţi fie teamă, n-am să plec ... doar focul am s-aprind
Şi-apoi, cum tu m-ai învăţat, te voi iubi ... la fel ..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu