"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

Sunt vinovat că te iubesc


"Sunt vinovat că te iubesc,
deci ştiu Că astfel ura ţi-e îndreptăţită,
Păcatul tău e însă mult mai viu
Prin ducerile tale în ispită.
*
De ce adaugi păcatului păcate,
Cu ura picurată în priviri,
Cu vorbele aiurea aruncate,
Când vina e a ta, de ce te miri?
*
N-ai cum să ştii pe cine ispiteşti,
Dar când chiar tu eşti dusă în ispită,
Eşti vinovată oare că iubeşti
Sau eşti de vina toată absolvită?
*
Deci, draga mea, eu nu te mai acuz,
Dar lasă-mă, iubind, să fac abuz!
Atinge steaua de neatins si
nu-i uita pe cei ce au crezut in tine! "

MATEI T.

Un comentariu:

  1. "La malul sufletului tau eu inima mi-am ancorat,
    Nu stiu exact ce-am cautat...
    Dar am gasit un coltisor curat si primitor,
    De care, fara sa stiu, mi-era asa de dor...
    Si-acum, te rog, nu ma goni,
    Mai lasa-ma sa stau o zi...
    Eu timpu-n loc am sa-l opresc...
    Doar sa iti spun cat te iubesc...
    Si-apoi, de vei voi, te voi lasa sa pleci, iubirea mea,
    Oriunde vrei,tu vei putea zbura...
    Orice vei hotari, eu nu te-oi fi pierdut,
    Sclav nemuririi te-am vandut...
    In suflet tu vei fi al meu in veci,
    Chiar de ma vrei, chiar daca pleci...
    Oriunde te-ai duce, o sa te gasesc,
    Orice ai face, o sa te privesc,
    Orice as atinge, va fi mangaiere
    Pe-obrazul tau, pe gura ta de miere.
    Orice cuvant aruncat in nestire
    Va insemna imensa iubire..."

    RăspundețiȘtergere