"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

Întoarcere..

"Te aştept cu braţele deschise
Am mii de lucruri ca să-ţi spun
Să depănăm trăiri şi vise
Să-mi fii Regină, eu nebun.
Să stăm în parc, la o terasă,
Să iau o bere, tu un suc
Să-ţi ridici voalul de mireasă...
Să fii fecioară, ca-n trecut.
Să pierdem timpul... Bani de costă?!,
Putem să-l cumpărăm din nou,
Să facem noapte, zi anostă...
Să fii tu zână, eu erou.
Să-mi dai lumina ta de zâmbet
Să mă aprinzi, să îţi fiu far
Când licuricii pleacă în zumzet...
Să ne mâncăm, la un grătar.
Să râdem ca nişte copii
Eternul să ţi-l dau în dar
Să-ţi sorb din ochii-s străvezii...
Uitaţi de timp, de calendar.
Să bem cafeaua în miez de noapte,
Să ne sculăm când ne-am culcat
Să nu vorbim decât în şoapte...
Să nu mai ştim, cum e îmbrăcat.
De pleci,să am mirosul tău,
Suflarea ta,ca s-o respir.
De pasul tău să-mi fie rău;
De nu-l am puls şi elixir.
Voi sta pion la paza ta
Cu gând, nebunul, la mutare...
Te-aştept, din nou,Regina mea
Să-ţi fiu din nou...o întâmplare!"

MATEI T.

Un comentariu:

  1. Sa identifici fericirea cand se afla la picioarele tale,sa ai curajul si hotararea
    de a te apleca pentru a o lua in brate...si a o pastra ,asta-i inteligenta inimii!!

    RăspundețiȘtergere