"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

Mi-am ascuns sufletul in palma

"... Mi-am ascuns sufletul in palma
De teama ca l-ai putea gasi
si ai sa vezi tristetea din el
Dar atunci cand palma mi-ai atins
sufletul meu a tresarit, speriat ca ai sa-l descoperi
L-ai luat,i-ai zambit,
Si i-ai spus:
Nu te speria!
Sunt aici cu tine!
Tacut ,te-ai asezat in fata lui
Si l-ai citit ca pe o carte ,fila cu fila
In serile tarzii si in noptile cu luna plina
Ai sorbit cuvant cu cuvant
Pana cand,fara sa iti dai seaama,
L-ai imbratisat si l-ai strans la pieptul tau
A adormit linistit
Pana cand razele soarelui ti-au mangaiat fata
Iar sufletul meu....s-a trezit fericit!..."

Sursa : http://wwwcioburidesuflet.blogspot.ro/2010/07/mi-am-ascuns-sufletul-in-palma-de-teama.html

3 comentarii:

  1. Dragostea este o muzica a carei frumusete nu se pierde, o suferinta dulce, un sentiment care – odata experimentat – nu poate fi nicicand uitat..Odata ce iubirea isi pune amprenta pe sufletul tau nu vei mai fi niciodata acelasi… Ea te ajuta sa descoperi bucuria de a trai, bucuria provocarii si cea a implinirii....Dragostea e atat de frumoasa incat e pacat sa treci prin viata fara a iubi, macar o singura data, cu adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Versurile imi apartin, http://wwwcioburidesuflet.blogspot.ro/2010/07/mi-am-ascuns-sufletul-in-palma-de-teama.html frumos si corect era sa specifici ca nu iti apartin!O zi buna ,numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce nu-mi apartine am pus intre ghilimele, multe dintre versurile postate aici le-am primit in timp, e drept fara autor. Ma bucur ca incet si in timp gasesc autorii. Felicitari pentru versuri, imi plac foarte mult.

      Ștergere