"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

Pierduţi in paradis


"Culege-mă din picături de stele
Atinge-mă, sărută-mă cu ele
Şi risipeşte-mă sub ultimele ploi
Invaţă-mă să le impart la doi.

Ia-mi trupul in visări cu tine
Respiră-mă cu gândurile pline
Priveşte-mă cu palmele deschise
Adună-mă din mângâieri promise.

Şi fi a mea cât ţine orizontul
De parcă, cerul ne-ar permite totul
De parcă am putea pluti mereu,
Şi nici un drum vreodată n-ar fi greu.

Cunoaşte-mi, fiecare dor
Arată-mi despre tine orice zbor
Pe urmă, strânge-mă aproape...
Şi povesteşte-mi-le iar pe toate.

Şi uită toată astă lume,
Dă-mi mina ta,cunună-te cu mine
Şi v-om trăi etern in vis...
Doar, tu şi eu,pierduţi in paradis..."

Daca dragostea ar putea fi evitata doar inchizand ochii, nu as mai clipi niciodata, !!

Un comentariu:

  1. "Azi, îţi vin cu flori în braţe,
    Trandafiri albi din grădină.
    Să-ţi împodobesc cu ei,
    Casa-n zori şi-a ta inimă.

    Mă strecor, pe negândite,
    Paşi de dans mă ispitesc.
    Învârtindu-mă, iubite,
    Eu, la pieptu-ţi mă trezesc!

    Şi, cu braţele întinse,
    Universul mi-l cuprinzi
    Iar din flori îmi faci coroană
    Printre sărutări fierbinţi.

    Sunt prinţesă şi sunt zână,
    În oglinda ta din piept.
    Şi mi-s vesela stăpână
    A iubirii ce-o aştept.

    Perna, mi-e din flori făcută,
    Patul din mireasma lor.
    Printre ele, jucăuşă

    Iar îmi bucur al meu dor!"

    RăspundețiȘtergere