"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

Daca m-ai iubi


"Daca m-ai iubi
As fi si eu iubire pentru tine
Si infrigurat te-as saruta uitarea
Si visul ce tipa in noapte
si gandul istovit de cautare
Te-as patrunde cu dorinta-mi
Si mi-as ingropa iubirea-n tine
Sa rataceasca in al tau suflet
Sa-ti sarute pleoapele si buzele carnoase
Iar ploaia iubiri mele sub cer senin
Sa te curate de pacatele neancepute
Chiar daca de dor eu voi apune
Ma voi preface in visul tau
Si voi dormi incolacit de tine
Pana ce iti vei aduce aminte ca te iubesc
Iar florile lacrimilor mele
Vor respira la unison cu inima ta
Si asa suflet in suflet
Ne vom sopti vorbe tacute
Chiar de va fi o simpla imagine
Rasucita in visul nostru
Acoperindu-ne cu tacerea intunericului
Si cu miros de liliac in floare
Ce iti mangaie trupul dorit.
Eu te visez, esti tu ? sau o himera ?
Ce imi ofera al sau dulce amor?
Caci vreau azi doar iubirea-ti
Sa nu mai fie suspine ori lacrimi si tacere
Nici teama de iubire sa nu iti mai fie
Invaluita in frunzele iubirii mele sa te lasi
Sa iti gasesc din ochi privirea
Te-oi alinta cu vorbe dulci
Sa ma iubesti, iubirea mea
Caci eu te simt cum imi tresari de teama
Ti-e teama de iubirea ce ti-o dau
Acum in noapte cand simti adierea dragostei
Ce te patrunde pana la ultima picatura de iubire
Avand un singur gand Sa fim numai noi doi pe lume.
Mai presus de toate tu mi-ai fost data ca sa traiesc pentru tine!
Ca o vraja, mainile tale alunga orice grija;
vorbele tale imi sunt alinare si inspiratie
si toate acestea pentru ca iubirea ta e viata mea.!!!! "

MATEI T.

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. "E iarăşi noapte şi iar aprind pe cer o stea.
    Cuprind cu ochii un infinit ce-al meu l-aş vrea.
    Te las şi iar în gandurile-mi toate te adun,
    Rămâi tot ce eşti astăzi, chiar de ar fi un vis nebun.

    Te voi chema de-apururi in şapte veşnicii,
    Te las, mi-e dor şi iar te chem să vii.
    E tristă fără tine viaţa chiar şi în Paradis.
    Acuma cred că tu ai fost şi eşti al vieţii mele vis!

    Ce n-am ştiut şi încă încerc să aflu de la zei,
    Este dece să ţi se ia ce ai deja, şi-atât de mult tu vrei?
    Eu sunt poet, te caut mereu in versuri de iubire
    Şi mor, asa cum Veronica în versuri scrise de Mihai murea de fericire!

    Ies uneori afară privind cruciş la Luna,
    Doar ea e vinovată că viaţa mea nu-i bună.
    Aş vrea s-o rog să-mi ia din haruri măcar unul.
    Şi să îmi dea în schimb un vis, singurul vis..."nebunul".

    Char de rămâi doar vis, să fii un vis frumos.
    Zâmbeşte sorţii tale, alintă-mă duios,
    Şi nu uita că mai presus de toate şi de Zei,
    E fericirea ce mereu o voi citi in ochii tăi."

    Rămâi mereu ce eşti acum... iubirea mea,
    de vrei!

    RăspundețiȘtergere