"Inima fiecarui om e ca o fantana adanca. Nimeni nu stie ce zace pe fundul ei. Ne putem doar imagina , judecand doar dupa lucrurile care ies din cand in cand la suprafata."

vineri, 15 iulie 2011

TU EŞTI CEA MULT AŞTEPTATĂ




"De mă iubeşti ca la început , vei înţelege totul
Aşa pentru totdeauna,numai printr-un simplu sărut
Doar în inima mea iubirea ta îşi va găsi adăpostul
Să-i fac cuib fericirii tale în ea,mult eu am vrut
*
Iubito sunt aici să plâng,să râd împreună cu tine
Nu am decât o dorinţă arzătoare,să te văd fericită
Doar gustul buzelor tale pot iubirea să mi-o-aline
Tu naşti în mine doruri fierbinţi,frumoasă afrodită
*
Când te ţin la pieptul meu visele mele se-mplinesc
Şi mă săruţi aşa plăcut,nu vreau mă trezesc din vise
Când te răsfeţi în braţele mele mereu mă-ndrăgostesc
Iubito,tu ai păşit în viaţa mea,când timpu-ncremenise
*
Nu încerca să înţelegi iubirea,urmeaz-o cu încredere
Nu spune nimic,trăieşte clipa,iubirea noastră există
Lasă-te purtată de iubirea sălbatică,dulcea-nvăpăiere
Te iubesc şi când eşti cu mine dorul de tine persistă
*
Îmi înţelegi vorbele dar oare îmi simţi sentimentele?
Buzele mele fierbinţi stau tremurătoare să le săruţi
Când mă uit în ochii tăi ,văd cum se trezesc dorinţele
Vreau în inima ta să rămân pentru veşnicie,să mă alinţi
*
Tu eşti femeia minunată ce-mi umple inima de fericire
Lasă-mă să te adăpostesc în braţele mele ce te doresc
Eşti binecuvântarea vieţii mele nu o simplă-nchipuire
Nu pot să-ţi cer mai mult,numai iubirea abia-ndraznesc
*
Ştii !,prima oară lângă tine am simţit iubirea adevărată
Te-aş săruta , să nu mă laşi să mă mai opresc vreodată
Promit să te fac fericita , tu eşti cea mult aşteptată
Căci tu esti o iubire atât de specială şi de minunată "

MATEI T.

Un comentariu:

  1. "Atat de departe
    si totusi in mine,
    Esti in sufletul meu,
    Dar mi-e dor de tine...
    Inchid ochii si te pot vedea,
    Te simt, dar imi lipsesti
    Si chiar de te-as chema,
    Nu vii acum la mine.

    As vrea sa pot opri
    pentru o clipa timpul,
    Sa zbor spre-a ta fiinta,
    Si sa te privesc...

    Nu mai exista nimeni
    Doar numai tu in mine
    Pentru a te-atinge o clipa,
    In mine ratacesc.

    Si alerg si caut,
    Si totul in abis,
    Oricum tu esti departe,
    Desi la mine-n vis.

    Si zborul meu se frange,
    Desi nu te privesc,
    Oricum sunt langa tine
    Si simt ca te iubesc."

    RăspundețiȘtergere